Avatar billede johnstigers Seniormester
23. maj 2012 - 21:36 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Manglende respons fra eksperten og div. evigheds bugs samt lorte reklamer... Tak for nu.

Jeg deaktiverer min bruger på ubestemt tid.
Måske det bliver bedre om 3-4 år ...
Avatar billede 220661 Ekspert
23. maj 2012 - 22:01 #1
Jeg er utrolig ked af at du har lukket din profil.
Du har været en af de hjælpere jeg virkelig har set op til og vil savne din tilstedeværelse her på siden.
Jeg håber da at mændene bag Eksperten tager sig sammen og retter på de ting der gør livet surt her. For hvis det ikke sker tør jeg ikke tænke på hvad konsekvensen bliver.
Falder der en håndfuld af de garvede hjælpere væk endnu så ser det sort ud.
Jeg håber vi ses igen John.

Mvh John P.
Avatar billede pstidsen Novice
23. maj 2012 - 22:27 #2
Virkelig ærgerligt john! Den havde jeg ikke set komme, men forstår dig fuldt ud.

Var lige inde på din profil og må jeg lige spørge om noget af ren nysgerrighed? Hvad er det for en guide du har fået slettet?
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2012 - 22:34 #3
Jeg forstår dig godt Stigers. Eksperten har udvist en enestående mangel på respekt for de aktive brugere, som holder Eksperten kørende. Det skulle ikke undre mig hvis flere følger dit eksempel.
Måske dukker du op i et andet forum? Det kunne jo være helt fint:)
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2012 - 22:46 #4
Jeg forstår john helt og aldeles.

I de 8 år jeg har været med har jeg ikke før oplevet så ringe aktivitet fra administratorerne.

Popups, andre reklamer, cencur på computerworld, spam og inaktivitet fra administratorerne får mig til at følge trop.

Også med et håb om at tingene vil ændre sig i fremtiden.
Avatar billede fromsej Praktikant
24. maj 2012 - 08:27 #5
Den <beeeeep> popup gør kun to ting.
1. Den får mig til at undgå Eksperten
2. Den får mig til aldrig at købe en Acer
Avatar billede 220661 Ekspert
24. maj 2012 - 17:21 #6
Jeg undgår ikke Eksperten (endnu), men har været nødt til at blokke denne reklame, da jeg rimelig hurtigt blev træt af den.
Jeg har set at der er flere der vil holde en pause på Eksperten, og se om det ændrer sig i løbet af et par måneder. Men jeg er desværre bange for at bagmændene tænker mere på de penge der kommer i kassen i stedet for dem der hjælper herinde. Og det er ærgerligt, og i længden måske også dumt. For aktiviteten vil helt sikkert falde, og så har denne reklame ikke den værdi den var tilsigtet.
Avatar billede Hans Mester
03. juni 2012 - 00:57 #7
Er du nu helt sikker på at din profil er nedlagt? Den er tredobbelt nedlagt, og du har minuspoint ude. Det ser godt ud.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. juni 2012 - 08:15 #8
#7 Den skulle være nedlagt ja, men jeg ved der har været indlæg med denne profil efter den er lukket ned.
Hvordan det kan lade sig gøre er et spørgsmål???
Bug på Eksperten?? Ja helt sikkert.
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2012 - 10:54 #9
Man skal ikke have været her så længe for at få samme opfattelse som John Stigers. Så jeg lukker sgu også min brugerprofil.
Avatar billede arne_v Ekspert
03. juni 2012 - 14:07 #10
Det er en kndt lille "feature".

Hvis man lukker sin profil faar man appended "(nedlagt brugerprofil)" til sit brugernavn.

Hvis man genaabner sin profil bliver det ikke fjernet igen.
04. juni 2012 - 07:07 #11
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. oktober 2012 - 15:02 #12
Bum!
Avatar billede 220661 Ekspert
23. oktober 2012 - 18:11 #13
Hva søren john kan du stadig bruge din gamle profil?
Avatar billede arne_v Ekspert
24. oktober 2012 - 13:40 #14
Den er kun nedlagt 3 gange !!

:-)
Avatar billede 220661 Ekspert
24. oktober 2012 - 15:50 #15
Ja det funger bare ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. februar 2015 - 18:20 #16
Det ser ud til jeg var for optimistisk ... ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2016 - 14:17 #17
4 år senere - næsten på dato ...
Der gik godt nok lang tid før der skete noget!