Avatar billede Saber97 Nybegynder
26. maj 2012 - 20:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ny PC til maks 6500

Hej alle sammen.

Jeg skal have en ny gamer PC til maks 6.500, den skal kunne klare de fleste nye spil. Jeg har PT. ikke nogen skærm så hvis det skal være en stationær så skal der også være penge til skærmen i den 6.500.
Avatar billede pstidsen Novice
27. maj 2012 - 02:09 #1
6500 og de nye spil hænger ikke sammen!
Avatar billede detziaw Nybegynder
27. maj 2012 - 11:48 #2
#1 Han har jo ikke skrevet noget krav om hvilke grafik-indstillinger han går efter, om det er på højeste eller laveste, så den kommentar kan han ikke rigtig bruge.

#0 Det vil være lidt lettere hvis du præciserer søgningen lidt.
Du må vide om du skal bruge en stationær eller bærbar. Desuden kunne det hjælpe, hvis du nævnte nogle specifikke spiltitler. Evt. hvor stor skærmen skal være (både stationær og bærbar). Bare generelt en lidt bedre indikation af hvad du søger.
Avatar billede pstidsen Novice
27. maj 2012 - 19:42 #3
Det var jo heller ikke for på den måde at stoppe tråden. Det var for at spørger så bagefter kunne skrive at det bare skulle være i lowgrafik.
Avatar billede Saber97 Nybegynder
28. maj 2012 - 00:15 #4
Det viste sig at jeg havde lidt flere penge til rådighed end først antaget. Jeg har 8.000 og jeg er landet på at det skal blive en laptop/bærbar.

Jeg har kigget lidt på den her HP: http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/522758/HP-Pavilion-dv7-6c75eo.html?gclid=CPbC4NK-obACFckumAodRCBvWw

Jeg ved ikke om der findes noget bedre i samme prisklasse?

Størrelsen på skærmen må gerne ligge et sted mellem 16 og 17.5 tommer.
Avatar billede Saber97 Nybegynder
28. maj 2012 - 00:18 #5
Avatar billede pstidsen Novice
28. maj 2012 - 01:43 #6
Lad være med at tage den fra wupti. Den grafikkort er lidt for dårligt.

Den fra Medion har nogle gode specifikationer, men mærket har ry for at være discountmærke af dårlig kvalitet. Medioncomputere bliver solgt i Aldi.

Her er et par andre valg: http://www.edbpriser.dk/Product/Compare.aspx?clist=6688462;6799992;6799991;5187095 Den fra MM Vision er et godt valg! Det er også god kvalitet.
Avatar billede Saber97 Nybegynder
28. maj 2012 - 11:05 #7
De ser rigtig gode ud!

Kan du fortælle mig hvad forskellen på den med 15.6 og 17.3 tommer er ud over størrelsen? :)
Avatar billede pstidsen Novice
28. maj 2012 - 11:56 #8
Som  du kan se på sammenligningen; intet udover vægt.
Avatar billede Saber97 Nybegynder
28. maj 2012 - 13:49 #9
Cool, så tror jeg det bliver den jeg smider mine penge på jo mindre der er andre der har nogen gode forslag? :)
Avatar billede pstidsen Novice
28. maj 2012 - 15:22 #10
Jeg smider et Svar til acceptering.