Avatar billede Futtexb Nybegynder
27. maj 2012 - 18:42 Der er 6 kommentarer

Facebook Timeline

Hej allesammen,

I sidste uge forsvandt min tidslinje, som jeg godt kunne lide, og det gamle Facebook-design vendte tilbage uden jeg havde gjort noget. Nogle af de redigeringsknapper, som sad i under coverbilledet, er nu blevet rykket ned ovenpå den gamle menu i min profil, sådan at jeg ikke kan navigere.
Når jeg går ind på andre profiler, som har tidslinjen, ser man deres tidslinje kort, men så "omdanner" browseren den til den gamle profil, præcis ligesom min egen.

Nogen der kan hjælpe mig ud af krisen?
Avatar billede claes57 Ekspert
27. maj 2012 - 20:30 #1
prøv med en anden browser - eller tøm cache på den, du kører med pt.
Avatar billede Futtexb Nybegynder
27. maj 2012 - 21:16 #2
Har prøvet at tømme cache'en i mit browser (Google Chrome), men det gjorde ingen forskel. Prøvede så at gå på Facebook i IE og der virker tidslinjen som den skal.
Nogle gange er der kommet en form for pop-up, hvor den siger noget i retning af "Get the old Facebook design back - read here how". Har også prøvet at scanne for virus, men der kommer ikke noget frem.

Andre forslag?
Avatar billede deadman Nybegynder
27. maj 2012 - 21:38 #3
Gennemgå dine apps, og det med det samme.

Du har en app der laver om på din facebook og som garanteret har adgang til hele din profil og din venneliste ...
Avatar billede mortensen Nybegynder
27. maj 2012 - 23:09 #4
Når den spørger om du vil ha den gamle FB tilbage, blir jeg straks bekymret. Der er utallige apps der påstår det. Den eneste der virker seriøst uden spam mm (har benyttet den i mange år, da det oz er muligt at fjerne reklamer og spil mm) er fxbxpurity.xcom (fjern samtlige x'er) Jeg har tidligere brugt adressen på min FB, og nu forbyder fb mig at skrive på min væg !! CENSUR
Der kan du indstille hvilket tidslinie (eller ej) du vil ha og mange andre indstillinger.
PS: virker på alle browser, pånær explorer !!
Avatar billede mortensen Nybegynder
27. maj 2012 - 23:11 #5
iøvrigt enig med #3
Avatar billede Futtexb Nybegynder
28. maj 2012 - 00:49 #6
Jeg har prøvet at gennemgå alle mine apps og slettet alle som jeg ved, ikke kan have noget med det at gøre.. men desværre uden forbedring. Som jeg umiddelbart kan se på det purity, så kan man kun 'disable' og ikke 'enable' tidslinjen.

Er der andre forslag? :/