Avatar billede Ikkeekspert Nybegynder
28. maj 2012 - 21:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mystik ved opstart af Outlook

Når jeg starter programmet op står de nye, seneste mails nærmest og "flimrer" eller "hopper". Jeg slukker for programmet og når det så starter op igen er alt normalt med de nye mails øverst som vanligt. Det sker altså når jeg starter programmet første gang efter at have startet computeren op.
Bruger Windows 7 og Office 2010
Avatar billede Wally1973 Praktikant
28. maj 2012 - 22:25 #1
Kunne lyde som om din Outlook bare er ved at hente nye mails ned og dermed står og opdaterer de mapper efterhånden, som mailsne kommer ind.
At du lukker programmet gør ikke det helt store, da Outlook afslutter den aktive handling inden det lukker ned, så hentningen af mails bliver altså afsluttet før Outlook lukker, så når du starter op nogle sekunder senere, så er alle mails hentet og der er ingen flimmer.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. maj 2012 - 09:20 #2
Har du ændret hvilken printer der er standard for nylig?
http://social.microsoft.com/Forums/is/crm/thread/946e65d2-f566-4635-bb4c-797f5076c786
Ved godt at dette er til 2007 udgaven, men måske 2010 har samme vane.
Avatar billede Ikkeekspert Nybegynder
12. juni 2012 - 21:56 #3
har prøvet det med printeren, men desværre uden held
Avatar billede Ikkeekspert Nybegynder
17. juni 2012 - 19:41 #5
Til "Jeg kører Xp pro her":
det er tilsyneladende lykkes, mange tak
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juni 2012 - 19:49 #6
Det var godt. Så lægger jeg et svar du kan acceptere.