Avatar billede Himbear Nybegynder
29. maj 2012 - 14:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke længere se DR HD og K

Jeg ser TV ved hjælp af en EyeTV Hybrid på min mac. For nogle uger siden begyndte signalet til DR HD og K at blive dårligt og nu kan jeg ikke længere finde kanalerne. Det har virket fint i mange måneder.

Jeg bruger en gammel parabol som antenne. Jeg vidste ikke om det ville virke, men det har det som sagt gjort gennem lang tid nu.

Er der nogen har en idé til hvad der kan være galt?
Avatar billede 220661 Ekspert
29. maj 2012 - 16:30 #1
Kan parabolen have drejet sig en smule?
På nogle tunere kan man sætte den til at vise signalstyrken, og er man to så kan dette justeres til stærkeste signal.
Avatar billede Himbear Nybegynder
29. maj 2012 - 17:01 #2
Ja, signalstyrken blev pludselig meget lav. Det vil jeg underøge.

Jeg modtager forresten DR 1 og 2 uden problemer.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. maj 2012 - 17:09 #3
Jeg får også udfald på DrHd kanalen med lyden. Og jeg tror at mit problem er at man skal bruge de nye antennestik der skærmer mere for stråling der kommer ind bag fra de billige plastik stik.
Avatar billede Himbear Nybegynder
21. november 2012 - 23:10 #4
Jeg lukker.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. november 2012 - 16:03 #5
løsning?
Avatar billede Himbear Nybegynder
22. november 2012 - 16:21 #6
Jeg fandt ikke ud af hvad problemet var. Men jeg ser nu tv med fint signal via en lille stueantenne med god placering.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. november 2012 - 16:27 #7
ok