Avatar billede ThomasLarsen82 Nybegynder
29. maj 2012 - 16:25 Der er 3 kommentarer

Netværks driver, windows på mac

Hej

Jeg har lige instaleret windows 7 32 bit på en helt ny mac book pro 13.

Jeg har gjort det via bootcamp og alt kører sådan set perfekt. Eneste problem er at jeg mangler drivere til det trådløse netværk i windows + lydkort virker heller ikke. Det med lydkort går nok fordi jeg skal ikke bruge lyden. Har bare et booking program fra arbejdet der kun kan køre windows, og jeg overlever nok ved at slukke og tænde computeren de få gange jeg skal skifte styrestystem.

Jeg har søgt alle mulige steder og kan se flere har det samme problem. Jeg har instaleret de drivere der ligger på apple hjemmeside http://support.apple.com/kb/DL996 men det løser stadig ikke mit problem.

Jeg kan læse mig frem til at nogen siger de skulle ligge på cd'en men der fulgte ingen cd med computeren. Den er helt ny, og recovery ligger på computeren.

Er der nogen der ved hvor jeg finder de drivere ? Har brugt nok 10 timer på at afhjælpe problemet - Dog uden held..
Avatar billede 220661 Ekspert
29. maj 2012 - 18:39 #1
Hej og velkommen.
Du skriver du skal genstarte pc. Vil det sige du bruger 2 diske til at køre med, eller har du bootloader og 2 drev på samme disk?
Kører du med to diske kunne du prøve Slimdrivers:
http://www.driverupdate.net/
Kører du derimod med bootloader ved jeg ikke om Slimdrivers kan løse problemet for dig. Har ikke prøvet programmet på den måde.
Avatar billede ThomasLarsen82 Nybegynder
29. maj 2012 - 19:00 #2
Altså jeg bruger bootcamp og så giver det jo sig selv. Den deler din nuværende harddisk i 2 og man skal genstarte og holde alt nede for at vælge om man skal starte op i enten mac eller windows tilstand
Avatar billede ThomasLarsen82 Nybegynder
29. maj 2012 - 19:50 #3
Nu har jeg prøvet det der slimdriver...

Det var ikke løsningen .. I starten skrev den at der manglede en 7 drievere. Jeg kunne kun få lov at instalere en af dem så skulle den have at jeg registrede mig. Men pga. ikke alle drivere er instaleret vil den ikke lade mig skrive snabel a. Har prøvet alle tænkelige måde at lave snabel a, (CTR C og CTR V virker ikke)

Da jeg lukkede programmet ned for at starte op igen skriver den nu at alle drivere er i up to date...

Så det duer heller ikke. Forstår ikke at jeg kan læse at så mange har det problem, men ikke en eneste skriver at de har fundet de drivere...