Avatar billede Idaida Juniormester
30. maj 2012 - 14:48 Der er 2 kommentarer

Ingen lyd på videoer

Hej
Hvordan kan det være at jeg ikke kan afspille mine videoer fra mobilen og kameraet med lyd? Der er lyd på de små film når jeg ser dem på mobilen eller kameraet, og også når jeg lægger dem ind på facebook. Der er lyd på min computer når jeg afspiller alt muligt andet og har prøvet på to computere nu!
Avatar billede 220661 Ekspert
30. maj 2012 - 17:15 #1
Du må mangle noget codec for at få lyden med.
Bruger du Media Player til at afspille med?
Jeg bruger selv VLC media player, da der følger en del mede codecs med denne afspiller:
http://www.videolan.org/vlc/
Avatar billede Idaida Juniormester
06. juni 2012 - 19:44 #2
ja har både prøvet medieplayer og windows movie maker!