Avatar billede Messi2670 Nybegynder
31. maj 2012 - 17:54 Der er 4 kommentarer

Dual Core og Qual Core

Jeg Skal snart have ny Fladskærms tv, der har en Dual Core Processer, og jeg vil gerne vide hvad Dual Core er.

Og så vil jeg gerne vide hvad forskellen mellem Dual Core & Qual Core er.
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2012 - 18:35 #1
Quad core på en skærm??? Forskellen er på en Processor med henholdsvis 2 0g 4 kerner.
Avatar billede Messi2670 Nybegynder
31. maj 2012 - 21:38 #3
Hvad med hvis der hverken er Qual Core eller Dual Core på et tv, Hvordan fungere det så
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2012 - 22:06 #4
Så fungere det som et almindelig TV. Det andet er, som du ser i linket, til det nye Smart TV - hvis man ellers har brug for det, jeg har ikke.