Avatar billede jokiab Nybegynder
31. maj 2012 - 19:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Slette program på computer man ikke kan se?

Hej

Jeg har installeret et program på min computer, der skete en fejl, så det er ikke installeret korrekt.

Hvordan sletter jeg det?

Jeg kan ikke se filerne der hvor jeg har installeret det, og jeg har trykket vis skjulte filer, men de kommer ikke frem (+ jeg har trykket de der andre knapper, så man kan se næsten alle skjulte filer). Det er som om det ikke er installeret.

Det sjove er, at jeg kan se jeg har mistet 13 gb plads + at når jeg prøver at installere programmet kan jeg se at jeg har installeret det via installationen via det program. (ved godt det lyder mærkeligt)

Men jeg kan ikke se filerne? har aldrig oplevet noget lignede!

evt. nogle der kender et program som viser ALT på ens computer så jeg kan slette det manuelt, eller ved hvordan jeg sletter ting jeg ikke kan se?
(jeg har prøvet at system gendanne, men det virker ikke!)
Avatar billede jacla Nybegynder
31. maj 2012 - 19:58 #1
Hej,
Har du prøvet at lave en Hirens boot cd.

Brænd iso filen over på en cd og boot din pc (læs mere på siden) http://www.hirensbootcd.org/download/
På Hirensboot cd'en er der en del programmer der kan oplyse/hjælpe dig med blandt andet HDD problemer (se også)

http://www.hiren.info/pages/bootcd

vh

Jan
Avatar billede Messi2670 Nybegynder
31. maj 2012 - 21:41 #2
Hvis Du har Windows 7 Kan du gå ned på start menuen, og søge Fjern et program.
Avatar billede jokiab Nybegynder
01. juni 2012 - 10:53 #3
Jeg har prøvet fjern et program, og der kommer det ikke frem.

Programmet er allerede en ISO fil, så tror ikke det vil hjælpe.

Problemet er jo reelt, at den har installeret, så skete en fejl også har den ikke slettet de filer den har lagt ind, som så er usynlige for mig. Og hvordan fjerner man lige dem?
01. juni 2012 - 12:47 #4
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...