Avatar billede 19john63 Praktikant
01. juni 2012 - 15:20 Der er 1 kommentar

Jabra freeway / Sony/ericsson arc

Jeg har precis købt en Jabra Freeway,til sammen med min telefon vil jeg gerne tale handsfree når jeg køre bil, det kan jeg også - problemet er bare at alle jeg taler med siger at det skramler og hakker meget og at jeg er svær at høre.

Er der nogen der har et forslag til hvad det kan være, jeg har installeret den sidste firmware på min jabra freeway ( fra d 05-05-2012 ) jeg har også opdateret min telefon?
Avatar billede Gittews Nybegynder
02. juni 2012 - 10:32 #1
Synes du skal prøve at stille spørgsmålet på: https://www.facebook.com/JabraDK

De kan med sikkerhed godt give dig et kvalificeret bud på, hvorfor du oplever disse problemer.