Avatar billede xShizz Nybegynder
05. juni 2012 - 23:49 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Gamer Stationær

Hej jeg leder efter en gaming stationær computer. Som skulle kunne trække at livestreame League of Legends + at have Skype og andre baggrundsprogrammer åbnet. Jeg har ikke fundet noget selv endnu.

Jeg vil højst af med 7200 kroner.
Avatar billede Gydevang Nybegynder
06. juni 2012 - 09:27 #1
Kig på denne:
http://www.medion.com/dk/electronics/prod/MEDION®++AKOYA®+P5367+E/910016353
Intel® Core™ i7-3770-processor, Original Windows® 7 Home Premium, NVIDIA® GeForce® GTX 560 DirectX®11-grafikkort med 1.280 MB DDR5-RAM, 1.500 GB harddisk, 8 GB RAM, USB 3.0, hotswap-harddiskplads
Avatar billede pstidsen Novice
06. juni 2012 - 09:27 #2
Hvis du kun skal livestreame og spille LoL, så kan du nemt nøjes med en computer til 4000-5000.
Avatar billede pstidsen Novice
06. juni 2012 - 10:58 #3
Den er jo bare alt for OP (for at bruge et LoL-udtryk :D). Ingen grund til at bruge så mange penge kontra hvad den skal bruges til.
Avatar billede xShizz Nybegynder
06. juni 2012 - 14:35 #4
Hvis den er alt for "OP" kan du så forslå nogen som er billigere som kan bruges? Med high grafik + de der baggrundsprogrammer?
Avatar billede xShizz Nybegynder
06. juni 2012 - 14:37 #5
Så skal den så også kunne tage alle de nye spil. :)
Avatar billede pstidsen Novice
06. juni 2012 - 18:59 #6
#4: Jeg har ikke styr på stationære mht. køling og bundkort. Derfor rådgiver jeg kun om bærbare.

#5: SÅ kan du godt få brug for dine 7200 - og mere til hvis du vil spille f.eks. BF3 i ultrahigh grafik.

Forstår du LoL kræver ikke så meget som andre spil. BF3 er det spil der kræver mest.
Avatar billede xShizz Nybegynder
06. juni 2012 - 21:57 #7
#6 Når ok men jeg kommer vel ikke til at skulle bruge 7200kr+ til en stationær som kan trække spil som f.eks. Assassins Creed 3 og Black Ops 2? :)
Avatar billede pstidsen Novice
06. juni 2012 - 22:13 #8
Nej. Lidt under 7k kan også gøre det :)
Avatar billede xShizz Nybegynder
07. juni 2012 - 14:16 #9
Kan du give nogle eksempler? :)
Avatar billede pstidsen Novice
07. juni 2012 - 16:32 #10
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99107&type=pcsystem

Den fra Medion er god til prisen, men Medion har et ry for at være discountmærke. Det kan man ikke ligefrem sige MM Vision er!
Avatar billede Noxxic Nybegynder
01. juli 2012 - 10:26 #11
www.melgaards-it.dk

Der kan du samle din egen stationær med hvad du vil.. den regulere selv pris i toppen. Held og lykke :)
Avatar billede Mortjep9530 Nybegynder
03. oktober 2012 - 18:59 #12
good job at sende et link til en side der har 0 stationære. man kan sagtens købe en stationær der koster under 6000kr. og som stadig kan TAGE Ac3 og black ops 2. min stationær der er 3 år gammel fra Medion og som kostede 4500 kan tage Ac3 på medium/høj grafik med kun en smule lag. og nej Medion er ikke et discountmærke. det er et dumt rygte spredt af folk der kun kender til Aldi versionen hvor man tænker: det kommer fra Aldi som er en discount butik, så må det jo også være discount. det er det dog ikke. det er et af de største mærker i tyskland så om igen. vil advare dig om at samle en pc selv, da hvis du ikke har styr på det, kan det går helt galt. det kan ende med at du skal bytte det hele om.