Avatar billede Vammelsvin1 Nybegynder
06. juni 2012 - 00:47 Der er 7 kommentarer

Sony Vaio lydudgang smadret

Hej,

Jeg har været så uheldig at smadre min udgang på mit lydkort.
Jeg har en sony vaio, med et lydkort der vist nok hedder "conexant"?
Er det muligt at man kan skifte udgang på dette lydkort for er godt nok ret træt af at have et eksternt lydkort med alle steder?

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2012 - 18:27 #1
hvordan er den smadrede ???

http://billedeupload.dk/--> billedet være PNG BMP GIF MAX. 10MB
Hvilken system bit køre du :-)
Avatar billede Vammelsvin1 Nybegynder
06. juni 2012 - 19:21 #2
hej,

jamen jeg tabte computeren med et jack-stik inden i, og så er porten helt smadret. Har bare  googlet mig frem til at nogle lydkort kan man skifte port/udgang sådan at mikrofon (indgangen) bliver til en lyd-udgang. Er det muligt med det lydkort?

På forhånd mange tak:)
Avatar billede Vammelsvin1 Nybegynder
06. juni 2012 - 20:41 #4
Hej,

Jeg har et eksternt lydkort, men det er lidt træls at gå have med rundt.
Det er derfor jeg spørger om det kunne være muligt at skifte udgang på det lydkort : )

Mvh
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2012 - 16:40 #5
kan du ikke sende den ind til reperation?????
Avatar billede Vammelsvin1 Nybegynder
07. juni 2012 - 20:34 #6
Det kan man sikkert godt, men tror det er dyrt. Jeg bruger ikke mikrofon udgangen så ville perfekt hvis jeg kunne ordne det på den her måde.