Avatar billede Snupti Nybegynder
06. juni 2012 - 19:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Waoo.tv ip adresse HJÆLP

Hej.

har lige talt med waoo og fået dem til at aktivere mit internet og tv, problemet er bare at jeg ikke har fået min fiber forbindelse endnu, men han sagde jeg kunne se webtv, såfrem jeg havde en ip fra waoo. hvordan skifter jeg min ip så jeg kan se det webtv. har ikke set tv i tre uger nu :)

har prøvet at google det, men syntes ikke lige det virker, min ip ifølge myip.dk forbliver det samme.

Hjælp
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. juni 2012 - 20:04 #1
Hej.
Det kan du ikke. Du må vente til de leverer din linie, så er der en IP på den fra deres side - før funker det ikke.
M.v.h.
Avatar billede Snupti Nybegynder
06. juni 2012 - 20:07 #2
er der ingen mulighed for det på nogen måde? fik afvide at den blot skal starte med 89.XXX.XXX.XXX et eller anden for at den vil blive godkendt gemmem dem?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. juni 2012 - 20:13 #3
Nix, du skal befinde dig på deres net for at få en IP derfra. Eneste alternativ er, hvis du kan lave VPN til en kammerat på deres net (selvfølgelig UDEN at køre split tunneling)...
En ekstern IP er ikke noget, du sådan i almindelighed selv kan påvirke.
Avatar billede Snupti Nybegynder
06. juni 2012 - 20:16 #4
hmm okay. trist. nå men så må jeg jo vente, men tak for hjælpen. smid et svar.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. juni 2012 - 20:26 #5
Ærgerligt det ikke kunne lykkes, men ind imellem er ting bare udenfor ens egen påvirkning.
Hav en god aften!