Avatar billede Rasmuss123 Nybegynder
06. juni 2012 - 20:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bios opdatering

Jeg har tidligere døjet med varme fra min acer aspire timeline ultra m3. Men nu er der en BIOS opdatering hvor acer skriver "...Forbedre den termiske ydelse..." er det noget med temperaturen ?
Avatar billede Blaine Nybegynder
06. juni 2012 - 20:59 #1
termisk ydelse er lige præcis noget med temperaturen, og en forbedret ydelse vil sænke temperaturen =)
http://da.wikipedia.org/wiki/Termisk_energi

Med venlig hilsen
Avatar billede milter Ekspert
06. juni 2012 - 21:16 #2
Nej, det er ikke ensbetydende med, at en opgradering af din BIOS vil kurere dit varmeproblem. Det kommer fuldstændig an på, hvad opdateringen gør, og hvad dit problem skyldes.

Kan du give et link til teksten, du citerer?
Avatar billede Rasmuss123 Nybegynder
07. juni 2012 - 14:15 #3
Jeg fik bare at vide at opdteringen forbedrede den termiske ydelse.
Tjek eventuelt min gamle tråd om mit problem...
http://www.eksperten.dk/spm/962828#reply_7943247

Jeg prøver lige at se om det har hjulpet med minecraft :)
Avatar billede milter Ekspert
07. juni 2012 - 18:53 #4
Hvilken BIOS-version har du på din computer?

Jeg har ledt på Acers sider og kan kun finde een BIOS til den. Hvor har du læst, at der er kommet en ny, som giver bedre termisk ydelse?
Avatar billede Rasmuss123 Nybegynder
13. juli 2012 - 16:30 #5
Bios-opdateringen virkede. Lukker.