Avatar billede xShizz Nybegynder
06. juni 2012 - 22:02 Der er 2 kommentarer

FN Key

Hej jeg har problemer med min FN key på mit keyboard. Jeg kan godt justere lyset men ellers kan jeg ikke andet. Er der nogen måde jeg kan fixe det?

Tak på forhånd! :D
06. juni 2012 - 22:18 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Er det sket pludseligt ?

Har du selv 100% manuelt instaleret systemet ?
Avatar billede xShizz Nybegynder
07. juni 2012 - 14:18 #2
Når ja undskyld hehe det er Win7 og nej det kom installeret med computeren. Og ja det er sket pludseligt det er så godt nok mere end 6 måneder siden nu.