Avatar billede mich172g Nybegynder
07. juni 2012 - 13:57 Der er 2 kommentarer

Ny bærbar computer

Hej allesammen.

Står og skal have en ny bærbar computer, og vil høre om i har nogle råd til hvilken jeg skal gå hen og købe.

De eneste to krav jeg har til en computer, er at der skal være mulighed for at koble den til en dockingstation, samt at den skal have et flot design.

På forhånd tak! :)
Avatar billede xShizz Nybegynder
07. juni 2012 - 16:04 #1
www.medion.dk
www.komplett.dk
www.proshop.dk

(www.sharkgaming.dk Gaming computere så du lige har det. ;) )
Avatar billede oli10b Nybegynder
08. juni 2012 - 11:19 #2
Hvis du ikke kræver det store i forhold til bærbarens ydelse, kan du sagtens gå efter en bærbar til 3000 - 4000 kr. - Men Prøv at vælge en, med en skærm på mindst 15 tommer, alt andet er sgu for småt efter min mening, hvis det skal bruges til noget arbejde eller skole :)