Avatar billede ccrh Nybegynder
08. juni 2012 - 16:31 Der er 3 kommentarer

Ny PC/MAC

Hej.

Tænkte på om der tilfældigvis var nogle der kunne anbefale en ny PC/MAc. Det er sådan jeg skal begynde på gymnasiet efter sommer, og vil meget gerne have en ny. Problemet er dog at jeg ikke ved hvilken.
Der nogle få krav til den.

-Der skal være diskdrev.
-Der skal være plads til lidt spil (Så som "The Sims")
-Og den skal helst heller ikke være alt for stor.(ca 13-14")

Jeg har tænkt lidt på at købe en Macbook pro 13", men igen, jeg er blank.

Så hvis der nu var nogle, som kunne komme lidt forslag ville det være glimrende.

på forhånd TAK!
Avatar billede Larsernen Novice
08. juni 2012 - 16:50 #1
her en nogle få hp pc'er der kan klare Sims 3

http://www.edbpriser.dk/baerbar/hp-pavilion-dm4-2101eo-entertainment-danmark-finland-norge-sverige-id-6505847.aspx

Jeg ville nok give de 500 kr mere og få en intelcore i5 som er bedre end intelcore i3 som den første har

http://www.edbpriser.dk/baerbar/hp-pavilion-dm4-2170eo-entertainment-danmark-finland-norge-sverige-id-5852247.aspx

God til spil,skole,opgaver eller bare til internettet og i en god prisklasse
Avatar billede Larsernen Novice
08. juni 2012 - 16:50 #2
Hej ops jeg har kommet til at sætte den bedste først!
Avatar billede dannyhare Nybegynder
08. juni 2012 - 19:37 #3
Køb en Mac, det er det eneste rigtige.