Avatar billede nalacin Novice
12. juni 2012 - 21:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

3D og Grafikkort, hvor godt skal det være ?

Hej Eksperter.

Jeg har har lige samlet min nye ''gamer stationær'' og mangler et grafikkort eller jeg har købt et, men vil gerne være helt sikker på det kan trække det meste og 3D film og evt nogle få spil i 3D.

Jeg har hørt noget om, at i spil skulle jeg regne med at halvere FPS på grafikkortet, så får man den FPS der vil være i 3D.

Det kort jeg har købt er :
Gigabyte GTX 570 780mhz overclock med windforcex3 køler.

Er det for dårligt et kort eller er der ingen grund til at ligge søvnløs, vil bare være sikker jeg ikke 'dummer'' mig. Vil bare gerne have samlet min pc.
Avatar billede pstidsen Novice
12. juni 2012 - 22:37 #1
Jeg kan sige at 570 er det 7. bedste grafikkort i verden. Det lyder til at være nok til 3D, men det må du ikke hænge mig op på!
Avatar billede nalacin Novice
13. juni 2012 - 09:58 #2
Tak for det hurtige svar.

Nej, det er det. Jeg har i den seneste tid haft med meget suspekte sælgere at gøre og det virker som om de prøver at udnytte sig af jeg er rusten på grafikkort markedet.

Og jeg har et budget der skal holdes, så vil jeg bare være sikker på at jeg kan udnytte mig af 3D på min nye Asus skærm. For ellers må jeg bide det sure æble og vente nogle måneder.
Avatar billede pstidsen Novice
13. juni 2012 - 10:18 #3
Hvorfor er det lige du skriver "Nej, det er det"?? Giver ingen mening.
Avatar billede nalacin Novice
13. juni 2012 - 10:29 #4
Det var ment som svar på :

Det lyder til at være nok til 3D, men det må du ikke hænge mig op på!

Så mente jeg : Nej det er det, jeg kan ikke hænge dig op på det = ikke et endegyldigt svar.

Skal undskyldes at jeg lige har være på næsten 12timers natvagt og ikke kan sove, så skriver man her rundtosset istedet.
Avatar billede pstidsen Novice
13. juni 2012 - 10:48 #5
Så er jeg med :-)
Avatar billede nalacin Novice
13. juni 2012 - 20:40 #6
hmm tager det som folk ikke ved det med 100% garanti. Tak for svaret men fik desværre ikke den hjælp jeg spurgte om.
Avatar billede pstidsen Novice
13. juni 2012 - 23:24 #7
Hvis de samtidig lover det ude i butikken, så er det bare at kræve pengene tilbage hvis det ikke viser sig at være tilfældet..

Men hvis det 7. bedste ikke skulle være godt nok, hvad skulle så?
Avatar billede drgonzo Praktikant
14. juni 2012 - 09:01 #8
GTX570 er fint til 3D. Du skal dog også have en 120hz skærm før det virker.