Avatar billede PerBordinggaard Nybegynder
15. juni 2012 - 13:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows 8 / HP Photosmart C3100

Jeg har installeret Windows 8. Nu kan jeg ikke få min printer til at virke - jeg har hentet den nyeste driver uden at det hjalp.
Avatar billede Noxxic Nybegynder
15. juni 2012 - 14:26 #1
Set i lyset af at windows 8 endnu ikke er blevet releaset gætter jeg på du har consumer preview eller release preview af windows 8 installeret.

Der er derfor en god grund til at du ikke kan få din printer til at virke.
Den driver du har hentet er ganske rigtig den nyeste men kun til windows 7.

Windows 8 har endnu ikke nogle understøttede drivere. Derudover kan det også være at du er så uheldig at din printer måske ikke bliver supportet driver mæssigt i windows 8.

Håber dette har hjulpet dig og har kunne besvare dit spørgsmål på en forståelig måde.
Avatar billede pstidsen Novice
15. juni 2012 - 18:15 #2
#1:
Windows 8 har endnu ikke nogle understøttede drivere.
Det passer så ikke. Der er udviklet mange drivere til både Consumer og Release Preview. Dog ikke til den printer som spørger efterspørger.
Avatar billede Noxxic Nybegynder
15. juni 2012 - 19:59 #3
Fair nok ja der er udviklet et vist antal drivere. Dog ikke mange og lets face it. Det er consumer preview drivere. Ikke færdige udgaver. Men hvorom alt er:
PerBordinggaard Du kan ikke bruge din printer i den version af Windows 8 du har da windows 8 endnu ikke er releaset i fuld version. Jeg vil foreslå at du geninstallere din computer med den tidligere version af windows og derefter anskaffer dig en test computer til f.eks windows 8. Enten det er VirtualBox din windows 8
Avatar billede pstidsen Novice
15. juni 2012 - 20:35 #4
Det nemmeste er nu bare at dualboote med 7 og 8.
Avatar billede Noxxic Nybegynder
15. juni 2012 - 20:46 #5
det kan man også. Dog er det bedste og sikreste for computeren at have kun 1 styresystem installeret. Derefter kan man så enten finde sig en test maskine eller bruge en VirtualBox..