Avatar billede sparks Praktikant
15. juni 2012 - 14:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Java Script og ActiveX

Jeg kan pludselig ikke se billeder mere (f.eks. på BT). Når jeg går ind på en side med billeder, står der "Java Script and ActiveX must be enabled to view the image gallery.
Jeg har været inde på Indstillinger og kan se, at 'ActiveX objekter og Plug-ins' samt 'Active-Scripting' er aktiveret.
Så det er altså ikke de to linier der skal aktiveres.
Vil blive rigtig glad for lidt hjælp.
Avatar billede sparks Praktikant
15. juni 2012 - 15:19 #1
Jeg har løst problemet idet jeg opdaterede Flash og så virkede det igen.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. juni 2012 - 18:14 #2
okay. Læg dit næste indlæg som svar og luk igen.
Avatar billede sparks Praktikant
18. juli 2012 - 14:54 #3
Lukker