Avatar billede AlexanderJensen Nybegynder
19. juni 2012 - 00:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjernskrivebord (RDP) printere

Jeg har et problem som jeg håbede på at jeg kunne få hjælp til. Jeg har prøvet at søge nettet tyndt. Ved ikke om jeg er landet i den rigtige kategori. Men ihvertfald.

Det drejer sig om at jeg ikke kan få tilkoblet min lokale printer via Fjernskrivebord (RDP) Jeg har tjekket at der er flueben under lokale resurser. jeg har ligeledes prøvet at gøre dette på andre computere men desværre intet held. Jeg har også prøvet at tjekke printerens indstillinger.

Printeren/Printerne har før kunne tilkobles men uden held.

Er der nogle der har oplevet det før? og hvad kan jeg gøre for at fixe det alle råd er velkommende.
Synes jeg er løbet panden mod en mur her

på forhånd tak
Avatar billede opt Nybegynder
19. juni 2012 - 07:10 #1
Driveren til printeren, skal være installeret på den computer du opretter forbindelse til.

:-)
Avatar billede aryan Nybegynder
20. juni 2012 - 10:12 #2
prøv at login rdp'en først og så koble usb-stikket til pc'en?

ps. husk at alle lokale resurser skal har fluben.
Avatar billede AlexanderJensen Nybegynder
02. oktober 2012 - 15:33 #3
Jeg fik aldrig løst problemet. Måtte geninstallere.