Avatar billede Isakara94 Nybegynder
21. juni 2012 - 15:27 Der er 11 kommentarer

Problemer med webcamet

Hej:)
Jeg har et problem med mit cam.
Den siger: Der kan ikke oprettes forbindelse til dette webcam. Luk de programmer, der burger dette webcam, og vælg konfigurer lyd og video for at prøve igen.

Mit webcam, er slet ikke tændt?

Håber i vil give en hånd, på forhånd tak :)

Jeg er ny her og jeg kom til at lukke den anden jeg havde lagt ind.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juni 2012 - 16:06 #1
Fortsættelse herfra: http://www.eksperten.dk/spm/964936
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
21. juni 2012 - 17:22 #2
Altså hvis det virker i et program hvor du kan tage billeder med det men ikke i nogen andre programmer så må den endten være programmet som ikke er insdtillet ordentligt eller fordi du bruger webcammet i et andet program og det derfor ikke virker i mere en et program af gangen.
Avatar billede Isakara94 Nybegynder
22. juni 2012 - 14:29 #3
scootergrissen:

Den virker normalt når jeg tager bliver selv.
Men over nettet virker den ikke, meget underligt..
Og har ikke webcammet åben andre steder?
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
22. juni 2012 - 15:10 #4
Prøv og hent seneste version af Opera eller Chrome.

I Chrome : skriv "chrome://flags" i adressefeltet og aktiver Enable MediaStream og derefter genstarte browseren.

Også prøv denne side : http://scootergrisen.dk/htmlgrisen/eksempler/eksempel0005.html
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
22. juni 2012 - 15:17 #5
Hvis der bruges flash på de hjemmeside hvor der skal bruges webcam så skal du jo give tilladelse til det.

Hvis du har vælgt nej kan det være derfor.

Så prøv og højre klik på flash indholdet og vælg settings og der kan du indstille det og se om webcam virker.

Prøv : http://www.testwebcam.com/
Avatar billede Isakara94 Nybegynder
22. juni 2012 - 16:48 #6
Jeg har trykket på det med testwebcam.com, men den vises helt sort :/
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
22. juni 2012 - 22:24 #7
Virker flash andre steder ?

Prøv og download flash plugin til din browser.
Avatar billede Isakara94 Nybegynder
23. juni 2012 - 00:28 #8
Mit google chrome har det allerede står der :)
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
23. juni 2012 - 02:45 #9
Prøv det jeg har skrevet og prøv og svar på de ting jeg spørger om ellers er det så kedeligt at forsøge at hjælpe.
Avatar billede Isakara94 Nybegynder
23. juni 2012 - 11:15 #10
Okay.
Kan vi starte forfra, er helt forvirret.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
24. juni 2012 - 02:28 #11
Prøv det jeg skrev i nummer 4.