Avatar billede nidyahou Praktikant
21. juni 2012 - 18:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

3's abbonementsvilkår for mobil brug af data

Hey

Jeg prøver at finde ud af hvad der sker når jg har opbrugt de 5GB data jeg har tilrådighed fra 3. Jeg har et abonnement som jeg ikke kan finde på deres side. 3Voice 5 timer

hvad sker der når jeg har brugt de 5 GB, lukker de, sænker de hastighed, eller bliver jeg bonget pr. MB ?
Avatar billede vejmand Juniormester
21. juni 2012 - 19:59 #1
Ifølge denne tråd sænker de hastigheden: http://www.mobildebat.dk/archive/index.php?t-196273.html

Men, mon ikke de kan svare på det, hvis du ringer til dem? http://www.3.dk/Om3/Kontakt/
Avatar billede nidyahou Praktikant
01. januar 2013 - 23:17 #2
langsom hastighed var svaret - stort set ubrugelig
Avatar billede vejmand Juniormester
01. januar 2013 - 23:27 #3
Velbekomme, normalt giver man point til hjælperen, så er det nok lidt lettere at få hjælp en anden gang.
Avatar billede nidyahou Praktikant
01. januar 2013 - 23:46 #4
jeg opretter gerne en anden tråd med point til dig? Jeg var bare igang med at lukke gamle tråde, og da jeg ikke så et svar tænkte jeg at jeg ville gøre det hurtigt.