Avatar billede FroZties Nybegynder
27. juni 2012 - 12:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PDF til Word format

Hej

Jeg er i gang med min afhandling og skal i den forbindelse vedlægge et bilag i mit speciale. Problemet ligger i, at det bilag jeg skal vedlægge er i PDF format og når jeg kopierer indholdet ind i Word ser det helt fucked ud, i form af det slet ikke går helt ud til marginen osv. Indholdet i PDF filen skal ind i mit dokument og samme skrifttype etc.

Spørgsmål: Hvordan får jeg indholdet ind i Word uden det ser helt fucked ud?

Link til PDF filen: http://www.2shared.com/document/5CEXICDi/PDF.html

Link til hvordan det ser ud når jeg smider det ind i Word: http://www.2shared.com/file/9dPNldRY/Word.html
Avatar billede pstidsen Novice
27. juni 2012 - 13:06 #1
Avatar billede claes57 Ekspert
27. juni 2012 - 14:55 #2
jeg ville udskrive pdf, og så scanne siderne, og via ocr hente det ind i word - omstændigt, men så har du 100% kontrol med resultatet.
Avatar billede FroZties Nybegynder
27. juni 2012 - 15:01 #3
Jeg forsøgte mig med pstidsen's løsning og det fungerede fint, dumt jeg ikke havde tænkt på det! Send et svar så kommer der point.
Avatar billede pstidsen Novice
27. juni 2012 - 16:23 #4
Svar.