Avatar billede Claus Broge Meyer Juniormester
29. juni 2012 - 10:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Begrænsninger i OUTLOOK

Når jeg i Outlook vil aktivere et link, modtager jeg følgende besked i en boks:

HANDLINGEN  ER  BLEVET  ANNULLERET p.g.a. BEGRÆNSNINGER  PÅ  COMPUTEREN. KONTAKT  SYSTEMADMINISTRATOREN.

Problemet opstod pludseligt forleden morgen.

Jeg har ingen systemadministrator tilknyttet.
Styresystemet er Windows 7.

Jeg er stærkt hæmmet af ikke at kunne åbne diverse links.

Hvem kan hjælpe?
Hilsen
Claus
Avatar billede helt83 Nybegynder
29. juni 2012 - 10:52 #1
hvilken version af outlook køre du?, tror du skal under tilføjelsesprogrammer og tjekke om alt er som det skal se ud.

mvh
helt83
Avatar billede Claus Broge Meyer Juniormester
29. juni 2012 - 11:11 #2
Jeg har OUTLOOK 2007.

Til din orientering kunne jeg ikke engang åbne din mail. Den kom med samme besked......
Jeg måtte logge ind på eksperten for at se og kommentere dit svar.
Hvor ligger tilføjelsesprogrammerne som relateres til emnet ??

Jeg købte for ca. 1 år siden computeren, hvor officepakken var installeret.
Avatar billede DonSkoD Juniormester
29. juni 2012 - 11:15 #3
Avatar billede DonSkoD Juniormester
29. juni 2012 - 11:16 #4
Se post #9
Avatar billede Wally1973 Praktikant
29. juni 2012 - 11:38 #5
Hop lige forbi www.spywarefri.dk's forum og få lave en scanning bagefter du har gennemført det som DonSkoD foreslår.

Det du ser kan være en malware, der forsøger at forsvare sig mod fjernelse ved ikke at lade dig søge på internettet.
Det behøves ikke være det, men der er en chance.
Avatar billede Claus Broge Meyer Juniormester
29. juni 2012 - 13:05 #6
Har netop modtaget en god løsning på problemet ved at ændre forskellige steder i REGEDIT.
Avatar billede DonSkoD Juniormester
29. juni 2012 - 13:33 #7
Var sådan set også det jeg linkede til ;)
Avatar billede maddog_em Nybegynder
02. juli 2012 - 12:24 #8
jeg har oplevet det samme, 2 gange på forskellige maskiner.
problemet er i mine tilfælder kommet efter afinstallation af Google Chrom - var det også det der udløste det ved dig?