Avatar billede ramp Nybegynder
04. juli 2012 - 10:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fjerne nulværdier i Pivottabel

Hejsa,

Har søgt rundt på svar til dette emne, men synes ikke at have fundet et der virker.

Jeg har en pivottabel, hvor jeg modtager data fra en Cube, så jeg kan ikke ændre i datakilden.

I min tabel får jeg en masse nul værdier (linjer) op, som jeg gerne vil have ikke skal vises.

Simpelt filtrering virker ikke, da den så ikke medtager evt. nytilkommende data med nye værdier, ved opdatering.

Nogen der har mulighed for at hjælpe?

anvender excel 2010
Avatar billede gnowak Nybegynder
29. juli 2012 - 00:29 #1
Har du et eksempelregneark vi må se? Du kan evt. frafiltrere/sortere data inden du lægger dem i din pivottabel.

VH. GrN.dk
Avatar billede ramp Nybegynder
29. juli 2012 - 20:25 #2
Fandt ud af at frafitrere men cuben er for står, så det tager evigheder at skifte parametre.