Avatar billede cille2504 Nybegynder
04. juli 2012 - 21:20 Der er 5 kommentarer

iPhone! kontakter til iCloud

Hej alle forhåbentlige Apple nørder... jeg har virkelig brug for jeres hjælp!

Jeg har en iPhone 4, som jeg har købt brugt. Da jeg fik den var den gendannet på ny.

Den virkede fint i en lang periode, men pludselig begyndte den at slette mine kontakter undtagen de kontakter jeg senest havde tilføjet.. Så tænkte jeg, at jeg nok hellere måtte synkronisere med iCloud, hvor jeg da gik ud fra mine kontakter lå på.. men nej, i stedet fik jeg alle den tidligere ejers kontaktpersoner og fik tilmed hans vejrinstallationer i vejr app'en... meget irriterende

Jeg har så tilsluttet min iPhone iTunes og hentet en sikkerhedskopi med alle mine kontaktpersoner på.. men pludselig begynder den igen at slette nogle kontaktpersoner og igen bum har jeg alle den tidligere ejers kontaktpersoner.....

Jeg har nu været inde i iCloud på icloud.com for at slette de kontakter, der tilhører den tidligere ejer..

Nu er mit spørgsmål så: HVORDAN får jeg mine kontaktpersoner, der ligger i iTunes på computeren over på min iPhone OG får dem i iCloud? UDEN den begynder at synkronisere med iCloud og derved kun overfører de kontakter, der ligger i iCloud (altså ingen nu)

Håber virkelig I kan hjælpe.. jeg har endda selv gendannet min iPhone her til aften og sagt at jeg ville gendanne med en sikkerhedskopi, men den laver showet igen.. :( det er meget irriterende, da det tager en krig at skrive alle de nye kontaktpersoner ind..

MANGE hilsner Cecilie, på forhånd tak!!
Avatar billede cille2504 Nybegynder
04. juli 2012 - 21:33 #1
PS. Så undskylder jeg, hvis spørgsmålet er havnet et forkert sted :o)
Avatar billede dannyhare Nybegynder
05. juli 2012 - 15:19 #2
Hej Cecilie.

Det er da et irriterende problem du har fået dig.

Jeg kan slet ikke forstå hvorfor du har fået den tidligere ejers kontakter, hvis den er gendannet på ny :) og du er logget ind med din iCloud

Der er mange måder at løse dit problem på, men efter som det er lidt teknisk, er dette den mest alm. løsning, jf. Apple.

Mit råd til dig er som følger, lav en manuelt sikkerhedskopi til iCloud af din iPhone.

Hvis alle DINE kontakter findes i en sikkerhedskopi fra iTunes findes de formentlig også i Kontanter (mac) My Contacts (Win).. Åbn dine kontakter alt efter hvilken PC du har. Gem så en kopi af dem, direkte fra din Computer. Fremgangsmåden er enkelt, vælg EKSPORTER i Arkiv (mac) eller filer (win) og gem på din Computer.

Åbn nu www.icloud.com i en browser log på og åbn "kontakter" slet alle dine kontakter, (bare rolig du har dem jo i en ny backup som du har lavet da du valgte eksporter) importer så filen fra din Computer i iCloud, dette gøres ved f.eks at trække backup ind i vinduet eller ved at vælge importer, vælg så filen..

Nu er alle dine kontakter i din iCloud

Gendan nu din iPhone i iTunes, når der er liv i den efter gendannelsen afmonter den fra iTunes og fortsæt direkte på din iPhone, følg anvisninger (tilslut wifi) og vælg Gendan fra iCloud.

Nu er alle dine kontakter på din Telefon.
Avatar billede DemiMoore Nybegynder
23. juli 2015 - 06:31 #3
Oh,really bad luck! But don't worry, i once retrieve deleted contacts on iPhone. iTunes or iCloud have backup data. So you can recover your contacts.
Avatar billede Kolpoiu Nybegynder
15. september 2015 - 11:49 #4
vide mere løsninger på iPhone data opsving:
http://www.vibosoft.com/ios/recover-deleted-lost-contacts-backup.html
Avatar billede Lucky Son Praktikant
11. august 2016 - 11:55 #5
Sandheden er, at du direkte kan downloade og udpakke filer fra iCloud sikkerhedskopi. Ikke tro det? Derefter kan du læse denne tutorial:
http://www.iphonetransferrecovery.com/tutorials/icloud-backup-downloader.html