Avatar billede niconul Praktikant
07. juli 2012 - 21:27 Der er 2 kommentarer

fullrate+spil loginproblemer

Ok.. det er lidt svært at forklare det her, men prøver. Min bror har fullrate og har mange problemer med at logge ind i forskelligt spil.. heraf bla. diablo 3, starcraft 2.. hvis han hiver hans computer ud til mig (fiberbredbånd) så er der ingen problemer overhovedet.. Hvad er det lige der er galt med fullrate.. blokere de nogle porte.. skal man bestille en fast ip for at få bedre hul igennem...eller hvordan ser det ud?? håber der nogle derude der har oplever noget lignende eller har en løsning :)
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
08. juli 2012 - 00:13 #1
Jeg tænker at det kan være det med porte hvis hans computer har forbindelse gennem en router så er hans computer ikke direkte på nettet fordi det er routeren også kan man port forwarde men det var nogen røv og få til at virke for alle spil.
Avatar billede supportsiden Professor
09. juli 2012 - 14:59 #2
Fullrate er altid "fast IP", den kan dog skifte ved nedbrud, routerskift osv.

Prøv at sætte router til at undestøtte UPnP