Avatar billede a/s Nybegynder
10. juli 2012 - 17:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilken Smartphone?

Jeg har brug for en ny mobil - gerne en Smartphone, men jeg har visse forbehold:
- Hvilken skal jeg vælge, for at kunne synkronisere med MS Outlook 2007?
- Skal der specielt interface for at kunne synkronisere?
Avatar billede Noxxic Nybegynder
10. juli 2012 - 17:51 #1
Jeg vil anbefale dig at kigge på Samsung Omnia W. Det er en windows phone med integreret Office pakke(word, Excel, One Note) og en perfekt opkobling til Outlook 2007 (Bruger selv denne).
Derudover er den integreret med Skydrive så hvis du bruger dette får du hurtigt meget ekstra plads på mobilen.

Telefonen er helt igennem lækker og hurtig.

God jagt :)
Avatar billede wjens Guru
10. juli 2012 - 20:58 #2
Hvis du foretrækker Android telefoner er der en række værktøjer til at synkronisere Outlook med Google Contacts og Calendar (og dermed Android). Så kan du reelt frit vælge mellem Android telefonerne.

Jeg bruger Sony og deres PC værktøj. Giver kalender og kontakter gnidningsfrit begge veje til/fra min Outlook 2007, men ikke f.eks. tasks. En windows phone (som Noxxic foreslår) vil formodentlig give den bedste Outlook oplevelse - hvis du ellers kan undvære de mange Android apps.
Avatar billede EkspertOle Nybegynder
19. juli 2012 - 15:46 #3
Jeg vil foreslå en Samsung galaxy S3.
Det er en af de bedste smartphones på markedet lige nu.

..og man kan få alt muligt tilbehør til Samsung Galaxy s3 her:
http://www.incover.dk/shop/samsung-galaxy-s3-1399s.html
Avatar billede a/s Nybegynder
26. juli 2012 - 09:49 #4
Jeg har kik på en Samsung Galaxy Pocket GT-S5300, men hvordan foregår synkroniseringen?
Skal man bruge ledning eller hvad?