Avatar billede ngr Praktikant
11. juli 2012 - 22:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Pris på elements10

Når jeg søger på Elements 10 på edbpriser, får jeg en masse bud, bl.a. 'uden licens', 'licens' o.s.v.
Men jeg skal bare have Elements 10 på DVD eller til download, og uden alt mulig anden pjat.
Kan det passe, at man kan få det til kun 600 kr. som på dette link?
http://www.edbpriser.dk/opgradering-og-licens/adobe-photoshop-elements-komplet-pakke-id-5509032.aspx?tn=ProductDetailsSpecifications&q=elements+10
Avatar billede ngr Praktikant
11. juli 2012 - 22:38 #1
Glemte lige noget: Er det ikke muligt at en trial udgave?
Avatar billede janeruth Novice
11. juli 2012 - 22:57 #2
Hos adobe kan du både downloade en prøveversion - virker i 30 dg.
www.adobe.com/cfusion/tdrc/index.cfm?product=photoshop_elements&loc=da_dk
Kan også købes til 637,50. Og hvis man opretter konto der - kan man altid hente programmet igen og igen, så skal du ikke bekymre dig om hvor programmet er henne, hvis din pc "hopper af" ;o)
Så den lidt billigere på amazon.com - men har ikke så meget erfaring med dem.
Avatar billede ngr Praktikant
12. juli 2012 - 00:37 #3
Men nu skriver de om både Adobe Premiere Elements 10 og Adobe Elements 10. Den første har jeg da aldrig hørt om før???
Avatar billede ngr Praktikant
12. juli 2012 - 02:07 #4
Efter at have brugt en times tid på at downloade, installere o.s.v. og fået besked om, at alt er ok - kan jeg bare ikke finde programmet nogen steder.
Hvad helvede gør man så.
Avatar billede ngr Praktikant
12. juli 2012 - 02:07 #5
Efter at have brugt en times tid på at downloade, installere o.s.v. og fået besked om, at alt er ok - kan jeg bare ikke finde programmet nogen steder.
Hvad helvede gør man så.
Avatar billede olethi Nybegynder
12. juli 2012 - 11:05 #6
Tryk på Start, alle programmer... Hvis det ikke står på listen tror jeg du har lavet en forkert installation.
Du kan også i Start lave en søgning på programmet.
Hvis det ikke hjælper må du på den igen.
Husk at overføre en genvej til skrivebordet.
Du kan også lede i "Overførsler" eller "Dokumenter"
M.v.h. Ole
Avatar billede ngr Praktikant
12. juli 2012 - 19:44 #7
Jeg installerede det igen, og det hjalp.
Men jeg har lige set, at det Elements  findes i 2 versioner og til forskellige priser. Ved du noget om det?