Avatar billede FrederikFjordbak Nybegynder
14. juli 2012 - 02:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internetforbindelse fra pc til tv?

Hej Eksperter.

Jeg har lige fået et nyt tv, med apps osv. Der er to muligheder hvis man skal have adgang til internettet med tv'et
1. Køb en usb dongle og kør over wifi.
2. Lan-kabel fra tv'et til en swich eller router.

Jeg vil bare gerne vide om det er muligt at dele det wifi internet man har på sin bærbar pc, ud igennem et lan-kabel til sit tv?

Håber der er nogen der har et godt svar til dette spørgsmål :)
Avatar billede Wally1973 Praktikant
14. juli 2012 - 07:36 #1
Ja, det hedder internet-deling i Windows, men jeg vil mene at en billig 200-300kr. WIFI-dongle er bedre i længden.
Avatar billede FrederikFjordbak Nybegynder
14. juli 2012 - 11:02 #2
Kan du guide mig igennem hvordan man deler nettet fra pc til tv?. Har prøvet det meste, men kan ikke få det til at virke. Det er som om jeg ikke kan få lov at dele wifi forbindelsen til tv'et gennem lan-kabel?

Har hørt at wifi dongle ikke fungerer særligt godt, men det var nu også mere for lige at prøve om det er værd at købe en wifi dongle, hvis man alligevel kan dele det via pc'en, de gange man bruger internet på tv'et.
Avatar billede FrederikFjordbak Nybegynder
26. juli 2012 - 21:09 #3
.