Avatar billede ngr Praktikant
15. juli 2012 - 20:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

BRUG AF gEnOPRETTELSESPUNKT

fOR ½-1 TIME SIDEN DOWNLOADE JEG FRA DOWNLOAD.COM ET PROGRAM TIL AT DISABLE CAPS LOCK, MEN DET FUNGERER AD HELVEDE TIL - OG JEG KAN HELLER IKKE AFINSTALLERE DET.
OG JEG KAN IKKE FINDE DET I CONTRALPANEL OG AFINSTALLER.
SÅ TÆNKER JEG AT JEG KAN GÅ TILBAGE TIL ET GENOPRETTELSESPUNKKT - VED 3 TIDEN I NAT. SÅ GÅR JEG UD FRA, AT DET FJERNE PROGRAMMET??
MEN JEG HAR ALDRIG PRØVET DET FØR, SÅ JEG VIL HØRE,OM DER ER NOGET, JEG SKAL PASSE PÅ.
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juli 2012 - 21:04 #1
Nej, gør du bare det. Det er et udmærket værktøj, når der går kludder, enten i Windows eller ny-installerede programmer.

Og det er meget enkelt at gøre, og ligeså enkelt at fortryde igen, så bare prøv.
Avatar billede ngr Praktikant
15. juli 2012 - 21:17 #2
OG DET GÅR IKKE UD OVER DOC FILER?
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juli 2012 - 21:22 #3
Nej, dokumenter, billeder og lign. påvirkes ikke af en systemgendannelse.
Avatar billede ngr Praktikant
15. juli 2012 - 21:42 #4
Korrekt. Får jeg et svar til points?
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juli 2012 - 21:48 #5
Kommer her.
Avatar billede ngr Praktikant
15. juli 2012 - 22:06 #6
og her