Avatar billede lelle1987 Novice
17. juli 2012 - 17:04 Der er 7 kommentarer

Skift fra XP til 7.

Hej.

Jeg har lige fået en Acer Aspire One, en lidt ældre sag (3-4 år gammel)
Og ville hører om det var muligt at installere windows 7 på den, istedet for XP?
Da jeg har 7'eren på min anden pc, og er rigtig tilfreds med det, og XP'eren er slet ikke up to date med hvad jeg er van til at bruge.
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2012 - 17:16 #1
Den kan formodenlig klare win7, men prøv for en sikkerheds skyld lige at se her:http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/downloads/upgrade-advisor
Avatar billede poko1 Ekspert
17. juli 2012 - 17:22 #2
Hvilket bundkort sidder der i din model?
jeg har lige lagt Win 7 på en med et Alive nf6p VSTA Bundkort i
Avatar billede poko1 Ekspert
17. juli 2012 - 17:36 #3
Som du kan se her selv såddan en gammel svend kan køre Win 7
http://gratisupload.dk/vis_billede/682655/
Avatar billede lelle1987 Novice
17. juli 2012 - 17:47 #4
Mange tak, jeg prøver at få tjekket computeren :)
Avatar billede nyhuus Nybegynder
17. juli 2012 - 19:19 #5
De fleste der kan køre XP kan os trække win7, dog kan win7 godt kræve lidt flere ram end XP.

Men som go-on-line siger, så vil jeg anbefale dig at køre microsoft windows 7 upgrade advisor, det tjekker din pc igennem.

M.v.h.
Christian Nyhuus
Microsoft Certified IT Professional
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2012 - 00:01 #6
Respons fra spørger?
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2012 - 20:51 #7
Jeg dropper overvågning af spørgsmålet.