Avatar billede maryrollo Novice
21. juli 2012 - 21:17 Der er 4 kommentarer

hvilke ram kan jeg kører

hej herinde
jeg er novice men prøver !
jeg har en hp compaq dc 7600 cmt
cpu socket 775 lga
spørgsmålet er : jeg vil gerne øge mine RAM mest muligt i øjeblikket kører jeg med 2 styk corsair 1gb ddr2 667d2 ram kan jeg i mine fire porte på bundkort kører 4x 2gb ram og hvis hvilke skal jeg have ?
endvidere har jeg et nvidia quadro fx 540 grafik kort er det ok ?
ps jeg kører windows 7 64 bit nu
på forhånd tak
                    NOVICEN
Avatar billede poko1 Ekspert
22. juli 2012 - 08:03 #1
Avatar billede maryrollo Novice
22. juli 2012 - 11:00 #2
hej poko1
ja det er sådan en !!!
læste et sted at hvis den kunne kører windovs 7 64 bit kunne den nok også kører 2gb i hver af de 4 slot/sokler men så er jeg forkert på den eller
                        tak for svar      søren
Avatar billede poko1 Ekspert
22. juli 2012 - 11:18 #3
Så vidt jeg kan se er det en 32Bit Cpu??? det kan være jeg tager fejl! ellers skal du også skifte den og med priserne på ældre Ram er det nok spørgsmål om det ikke bedre kan betale sig at skifte til et nyere bundkort??
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2012 - 11:51 #4