Avatar billede ngr Praktikant
25. juli 2012 - 03:04 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Kan ikke afspille video på Youtube, JP.dk og andre steder

Ja, det er så det sidste nye, den rådne pc har fundet på, og det gælder med både IE og FF.
Jeg har Windows 7
Håber en kan hjælpe mig
Mvh
Avatar billede chazeftw Nybegynder
25. juli 2012 - 08:54 #1
Har du opdateret Adobe Flash Player?

Du kan checke din nuværende version her:
http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/installation-problems-flash-player-mac.html

Hvis den popper op med en "error" så skal du opdatere.
Hvis den viser Version, Styresystem og Browser så er du opdateret.

Du kan hente opdateringen til Adobe Flash Player her hvis det er:
http://get.adobe.com/flashplayer/
Avatar billede chazeftw Nybegynder
25. juli 2012 - 08:57 #2
Hvis det første ikke virker så er der lidt mere her:

- Midlertidigt deaktivere popup blokering software installeret på din computer.

- Tillad youtube.com som en betroet websted i din firewall-software.

- Sørg for andre applikationer som Quicktime, iTunes, Real Player eller Windows Media Player ikke indstillet som standard streaming ansøgning, da dette kan påvirke videoafspiller.

Hvis intet af det her kan fixe det så er din PC færdig som gårdsanger. :D
Avatar billede ngr Praktikant
25. juli 2012 - 09:49 #3
Den popper ikke op med en error. Jag får bare en helvedes masse vås om Mac m.v.
Avatar billede ngr Praktikant
25. juli 2012 - 09:51 #4
Den har i øvrigt en enkelt gang vist en youtube video,men her viser den bare et sort felt
Avatar billede chazeftw Nybegynder
25. juli 2012 - 09:51 #5
Kan du prøve at skrive noget af det op der kommer når du prøver at afspille en video?
Avatar billede ngr Praktikant
25. juli 2012 - 09:53 #6
http://jyllands-posten.dk/indland/trafik/article4788406.ece

Jamen der sker ikke noget,bare hvidt felt. Men hvis jeg kører musen hen over linket i højre side, kommer der et sort felt der, hvor videoen skulle være
Avatar billede chazeftw Nybegynder
25. juli 2012 - 09:59 #7
Avatar billede cyberspace Nybegynder
25. juli 2012 - 10:14 #8
Prøv evt. at afinstallere og så geninstallere Flash og Java

Noger kunne tyde på at de fejler/ikke virker.
Avatar billede ngr Praktikant
25. juli 2012 - 10:16 #9
#7: Ja
#8: Ja, det kunne det egentlig godt tyde på, godt set.
Avatar billede ngr Praktikant
25. juli 2012 - 10:18 #10
Jeg gider ikke bruge mere tid på alt det forbandede lort, så nu geninstallerer jeg hele maskinen. Men får jeg et/nogle svar til points?
Avatar billede chazeftw Nybegynder
25. juli 2012 - 10:21 #11
Har lagt et svar op.

I nogle tilfælde kan det også være en forældet driver til dit grafik kort.

Hvis det stadig ikke virker når du har formateret kunne du prøve det.
Avatar billede chazeftw Nybegynder
25. juli 2012 - 10:24 #12
En sidste ting det kunne være var at der er problemer med administrator rettighederne.

1. Gå til: C:\Windows\System32\Macromed\Flash\
2. Højre klik på følgende fil: FlashUtil9b.exe or FlashUtil9e.exe
3. Vælg "Kør som administrator" og installer opdateringen.
4. Genstart din pc.

Noget har det virket for.
Avatar billede chazeftw Nybegynder
25. juli 2012 - 10:25 #13
Sidste input:

Prøv at tømme din internet cache engang, medmindre det er afprøvet.
Avatar billede pstidsen Novice
25. juli 2012 - 10:32 #14
Er denne tråd ikke ligegyldig efter du har oprettet http://www.eksperten.dk/spm/966451 ? Eller er det to forskellige computere?