Avatar billede poisen1087 Nybegynder
26. juli 2012 - 12:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Server Dele

Hej alle ekspert brugere :-)

Jeg står med 3 Servere, som er brugt til et firma.
Og ønsker at sælge dem, nogen der ved hvor jeg kan sælge dem henne?

Evt. om jeg kan levere dem tilbage til butikken eller leverandøren hvor de er købt?

Lidt Facts -
Harddiskene i server 1. Er på 146 Gb og 15k Rpm - Og der er 4 Stk.
Ram Kortene i server 1. Er på 1 Gb, DDR2 400.
-
I 2 af serverene er der en båndstation.
.
Ønsker du at købe, eller få mere information skriv til mig her på siden :b
.
Fyr Løs! - Ønsker nogle billeder? - Skriv besked !
Avatar billede sadolin1978 Novice
26. juli 2012 - 13:51 #1
prøv evt. QXL.dk eller dba.dk
Avatar billede poisen1087 Nybegynder
26. juli 2012 - 14:10 #2
Avatar billede Wally1973 Praktikant
26. juli 2012 - 20:33 #3
Dine servere er desværre ret forældede og der er nok ikke nogen der gider at investere i dem.
Dine harddiske er af en gammel og utrolig dyr standard og de købes kun for at blive brugt i en server, der ikke kan skiftes ud lige nu.
Alle nye systemer vil blive købe med SATA/SAS diske.

Ligeledes er dine ramkreds forældet.
Standarden er den gamle udfasede standard og størrelsen gør at der ikke er nogen der er interesseret i dem som brugte varer.

Mit gæt er at resten af hardwaren desværre også er forældet og uinteressant for folk.
Båndstationer bliver meget hurtigt slidt og bare det faktum at der er båndstationer i indikerer at det er gamle maskiner.
Avatar billede sadolin1978 Novice
27. juli 2012 - 14:55 #4
jeg må indrømme hvis ikke QXL eller DBA virker ville jeg nok gøre som #3 foreslår. Find nærmeste genbrugsplads og smid det til elektronik dele
Avatar billede poisen1087 Nybegynder
28. juli 2012 - 00:12 #5
Ja var godt klar over det var forældet hardware :)
Men det sælges stadigvæk hos nogle forhandlere til nogle priser, der er højere end dem jeg tilbyder nu :b
-
Jeg prøver med dba.dk i 8 uger, og hvis det ikke bliver solgt, kan det godt være jeg besøger den lokale genbrugsplads :)