Avatar billede frederikbuchhave Nybegynder
26. juli 2012 - 15:28 Der er 2 kommentarer

Windows Media Center

Hej!
Jeg kan ikke forstå, hvorfor mit media center ikke kan finde mine kanaler da den sagtens kunne tidligere da mit styresystem var xp?
det er for nyligt blevet til win7 ultimate, men nu vil den ikke mere.

Jeg er sikker på det er kabel eller antenne, men af uforklagelige årsager har jeg prøvet begge to og intet viker. Det kan også se jeg har t tv tuner kort, hvilket ikke er tilfældet, men den anden ingang bare er til radio.

Nogle der kan hjælpe??
Avatar billede Wally1973 Praktikant
26. juli 2012 - 20:22 #1
Lyder lidt som et driver problem.
Prøv at gå til producentens hjemmeside og se om der er en Windows 7 driver.
Den driver som Windows 7 selv finder er ikke altid en optimal løsning. :)
Avatar billede frederikbuchhave Nybegynder
27. juli 2012 - 23:33 #2
er der ikke et program der kan vise mig alle mine drivere hvad de hedder?