Avatar billede jmarques Nybegynder
28. juli 2012 - 12:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan man lave en celle "elastisk" ?

Hej alle,

Jeg har brug for at alle cellerne i kolonnerne B & F fra og med række 4, har en fast bredde.

Ved tryk på enter eller når man når til bredde marginen skal der ske linieskift tilsvarende som der gør i word f.eks.

Kolonne bredden må gerne være 40 som udgangspunkt.

Spørg gerne hvis det ikke giver mening :-)

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh
Joachim
Avatar billede supertekst Ekspert
28. juli 2012 - 12:31 #1
Når du tilpasser bredden bliver det for hele kolone B & F.

Fra række 4 kan du så formatere celler til ombrydning af tekst.

Når der skrives vil mellemrum til højre skifte linje i samme række.

Enter kan ikke anvendes idet der så skiftes til næste række - men Alt+Enter skifter til næste linje i samme række.
Avatar billede jmarques Nybegynder
28. juli 2012 - 13:00 #2
Ok super tak for svaret !

Skriv et svar så får du point :-)
Avatar billede supertekst Ekspert
28. juli 2012 - 14:00 #3
Selv tak - og et svar..