Avatar billede mike2620 Novice
28. juli 2012 - 13:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

minibærbar blå skærm når man går ind i ting...

hejsa alle! min mini bærbar. hver gang jeg går ind i chrome eller internet explorer eller andre ting kommer der en blinkende skærm frem. jeg har uploadet en video til jer håber i ville hente den ned og se hvad det er der sker... [URL=http://tinypic.com/r/24liob6/6]View My Video[/URL]

har prøvet og installere drivers til den. og opdatere den. virker heller ikke!
Avatar billede mike2620 Novice
28. juli 2012 - 13:22 #1
sorry jeg manglet lige denne video

http://tinypic.com/r/24liob6/6
Avatar billede mike2620 Novice
28. juli 2012 - 13:26 #2
jeg skriver lige hvilken pc der er snakke om:) en. acer Aspire One AOA150
Avatar billede 220661 Ekspert
28. juli 2012 - 14:47 #3
Er det samme problem med og uden strømforsyning tilsluttet?
Avatar billede mike2620 Novice
28. juli 2012 - 15:02 #4
ja det er det!:(

her har i en bedere video hvor i kan se...

http://tinypic.com/r/14nl89t/6
Avatar billede mireigi Novice
28. juli 2012 - 17:37 #5
Hvis du fortsat kan bruge computeren efter det sker, er det nok grafikkortet der ikke helt fungerer som det skal.

Kan du slet ikke bruge computeren, og den bare fryser, men blinker på skærmen, er jeg mere tilbøjelig til at tro det er din CPU eller RAM der enten bliver for varm, eller er defekt.

Ligegyldigt hvad, ville jeg sende computeren ind til forhandleren for at få den repareret. Specielt fordi det er en bærbar, hvilket gør det til et sandt helvede at fejlsøge/udskifte hardware selv.
Avatar billede mike2620 Novice
28. juli 2012 - 18:01 #6
jamen pcen virker den bliver sådan der i skærmen i ca 5 minutter og så holder den op....

den er lidt over 2 år så spild og bruge pnge på og få den lavet
Avatar billede 220661 Ekspert
29. juli 2012 - 10:26 #7
#6 Det er jeg enig i.
prøv at rense luftvejene på den, og se om det hjælper på det.
Man kan med en trykluft på dåse, vatpinde og en støvsuger få det meste snavs væk.
Bloker blæser vinge når du puster ind i for at fjerne snavset.
pust ind der hvor blæser puster ud, og sug der hvor blæser suger ind. Så skulle du kunne få det som løsnes af lidt klæbrigt støv ud.
Avatar billede mike2620 Novice
31. juli 2012 - 12:54 #8
det komt ikke til og virke:( så fuck den smider lortet ud!