Avatar billede HamDerLasse Nybegynder
02. august 2012 - 18:56 Der er 2 kommentarer

F1 til F12 taster som skal være almindelige F taster?

Hej, jeg er begyndt at spille skydespil rigtig meget, og så skal jeg bruge F tasterne, men for eksempel hvis jeg trykker på F2 til og åbne menuen, så sætter den lyset på min pc skærm op.
Kan jeg få noget hjælp hér?
-Lasse
Avatar billede HamDerLasse Nybegynder
02. august 2012 - 19:13 #1
Problem løst. Jeg skulle bare trykke fn tasten nede.
Avatar billede pstidsen Novice
02. august 2012 - 21:56 #2
Du kan sagtens undgå at trykke på Fn knappen. Hvilken computer er der tale om?

Måske er der en "Fn Lock" knap på computeren? Ellers skal du nok ind i BIOS og ændre det.