Avatar billede ngr Praktikant
02. august 2012 - 20:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Backup/overførsel af mails mv. fra Outlook 2010

Jeg skal i gang med at formaterer min pc og overføre mails mv. fra Outlook 2010 til Outlook påden 'rene' maskine
Før i tiden brugte jeg en meget kompliceret metode (beskrevet i af Microsofts sædvanlige uforståelige manualer), hvor man skulle eksportere fra Outlook for så at importere på den 'nye' maskine.

Senere har jeg så fået at vide, at man bare skal kopiere en eller flere pst (tror jeg) filer over på den 'nye' maskine - uden alle mulige besværlige procedurer.

Nogen der ved noget (sikkert) om det?
Avatar billede supportsiden Professor
02. august 2012 - 21:12 #1
ja, du kan kopiere PST filerne men det anbefales at exportere / importere da data så bliver checket og evt. tilpasset til et nyere PST format (skal ikke kunne sige om der er forskel)
Avatar billede ngr Praktikant
03. august 2012 - 00:18 #2
Tak for det, det lyder rigtigt, for det tager en helvedes tid at eksportere.
Avatar billede supportsiden Professor
03. august 2012 - 10:56 #3
PS!
der findes et GENIALT program der hedder ForensiT so du måske kan bruge. Det kan eksportere brugerprofilen og importere den igen. Kan ikke lige huske om PST/Outlook er med men resten er super godt til når man skifter maskine eller geninstallere.
Avatar billede supportsiden Professor
03. august 2012 - 10:56 #4