Avatar billede KarolineMPJ Nybegynder
04. august 2012 - 16:36 Der er 3 kommentarer

GTA IV DOWNLOAD PÅ MAC?!?!?!??!

Hej alle.

Jeg har lige købt GTA IV til PC, men jeg har en MacBook pro, men har på nettet læst mig frem til at det alligevel skulle kunne køre på Mac.

Mit spørgsmål er: Hvordan installerer jeg det???????

Jeg er ikke et geni inden for computere, så det ville være rart hvis i kunne hjælpe mig, og forklare mig det på en ikke så besværlig måde

På forhånd tak :)
Avatar billede minialta Nybegynder
04. august 2012 - 17:06 #1
Nu er jeg ikke en haj til det der Appel da jeg fortrækker Windows og Linux, men jeg har læst at du skal bruge noget der hedder "bootcamp" tror nok du kan hente det fra det der app store. Ellers er der en lille forklaring her: http://macsiden.dk/2008/12/04/grand-theft-auto-iv-pa-mac
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2012 - 23:48 #2
Avatar billede kjeldsted Novice
28. august 2012 - 23:02 #3
Umiddelbart kan du ikke installere GTA IV på OS X. De eneste GTA spil der er udgivet til OS X er GTA III, Vice City og San Andreas. Du er nødt til at skaffe en Windows platform før at du skal spille det.
Jeg vil KRAFTIGT anbefale IKKE at gøre som rasmus64745 foreslår, men i stedet som minialta nævner med at benytte Bootcamp. Grunden til dette er at hvis man skal trække computerspil er det dumt at bruge ressourcer på at kører to styresystemer på én gang, da man så reelt kun har den halve kraft til at spille med.

For at benytte Bootcamp, skal du først købe din en Windows, hvis ikke du allerede har en du ikke benytter. Åbne "Bootcamp assistenten", der er et program i OS X, hvor du vil bliver guidet igennem installationen på en meget pædagogisk måde.