Avatar billede blinkoman Nybegynder
10. august 2012 - 21:31 Der er 2 kommentarer

Køb af ny Stationær Computer

Hej jeg mangler lidt hjælp til køb af ny computer.

Jeg har ikke så mange krav men den skal købes i Elgiganten, det skal være en gamer pc(vil kunne prøve nye spil, ikke i bedste kvali men så det er spilbart.), til en 6-8000kr. behøver ikke være med skærm...

Jeg kan sku ikke finde rundt i alle de modeller der er og hvad der er godt til gaming så håber der er nogen her inde der kan komme med et godt bud...

På forhånd mange tak.
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
11. august 2012 - 00:11 #1
Hej Blinkoman!
Jeg har lavet lidt research for dig....!
Jeg vil anbefale at du som Min. køber en computer med 8 GB Ram! og Evt I Core 5+ Processer! og et godt Grafikkort!

Mulighed nr 1.
Acer Aspire Predator G3620 stationær PC til 7449,-
http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/stationar-computer/ACDTSJPEQ034/acer-aspire-predator-g3620-stationar-pc

Mulighed nr 2
Acer Stationær Computer Aspire Predator G3610 til 6449
http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/stationar-computer/ASG3610016/acer-stationar-computer-aspire-predator-g3610!

Det der er forskellen er at fra nummer 1 til 2 er det en bedre Grafik kort! (Altså nr. 1 har et bedre grafikkort)
Så du bliver nød vurder hvor store dine behov er og hvad du så evt. ønsker at købe

Norter at begge er Gamer computere eller det er hvad jeg vil kalde dem for det er ikke normalt man ser en pc med 10 GB ram til lektie brug :)

Håber jeg kunne hjælpe!
Avatar billede pstidsen Novice
11. august 2012 - 04:52 #2
Hvilke spil vil du spille?