Avatar billede Ronja32 Nybegynder
20. august 2012 - 13:29 Der er 3 kommentarer

Programmør søges

Hejsa

Jeg søger en programmør til at programmere et registrerings tool til nattelivet:
af features skal det indholde

Tidsregistrering
Skal kunne funge med fingertouch & webcam
skal kunne lave diverse rapporter

ect.

jeg har adgang til et program som kan det som jeg gerne vil have "mit" program dog har jeg lidt ekstra som jeg gerne vil have addet.

Pris ?  hvad koster en programmør - evt om du vil være med på en halvpart... jeg har kunderne til det program men mangler en som kan udvikle...

ser frem til at høre fra dig
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2012 - 14:07 #1
Hej Ronja

En programmør kan have meget forskellige prislejer, typisk vil man afregne efter timepris eller efter projektpris.
Jeg vil meget gerne hører mere om hvad du har i tankerne og give dig en ca. pris eller kommed med forslag ihvertfald.
Skriv gerne til mig på osj@device.dk

Vh
Ole Jørgensen
Avatar billede jps6kb Novice
20. august 2012 - 14:18 #2
Hej Ronja,

Det lyder meget spændende. Jeg vil gerne høre lidt mere om det, samt hvad dine forventninger er til systemet - både i forhold til konkrete funktioner og også det økonomiske. Både pris og evt. indtjening i tilfælde af andel.

Du er velkommen til at sende mig en mail på kim@b-web.dk.

Med venlig hilsen
Kim Bang
Avatar billede vallemanden Nybegynder
21. august 2012 - 11:33 #3
Det lyder som et rigtig godt projekt.
Jeg programmere i Delphi XE2, til windows, jeg har lavet en del tidsreg. programmer før.

kontakt mig på

brian@soft-solutions.dk

www.soft-solutions.dk