Avatar billede ngr Praktikant
20. august 2012 - 20:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oversigt i stifinder

I de gode gamle dage, før Microsoft begyndte på alt deres idiotiske fnilderfnalder, kunne man med stifinder se en oversigt over en mappe med een linie for hver fil, som indeholdt filnavn, inkl. 'efternavn', filstørrelse, tid for oprettelse og ændring m.v.
- i stedet for alle mulige åndssvage ikoner i forskellige størrelser. Kan det ikke lade sig gøre EEN ENESTE gang for ALTID at indstille et eller andet sted, så man får sådan en visning i ALLE mapper på ens PC???????????
Avatar billede deadman Nybegynder
20. august 2012 - 20:17 #1
Indstil en mappe som du vil have den ser ud, og gå i ...
Fortsættes når du har lukket dine spørgsmål.

Du hjælper os, vi hjælper dig :)
Avatar billede ngr Praktikant
20. august 2012 - 22:39 #2
tak
Avatar billede deadman Nybegynder
20. august 2012 - 22:46 #3
Flot...