Avatar billede sinemie Novice
21. august 2012 - 23:10 Der er 4 kommentarer

hvordan gemmer jeg en HEL hjemmeside med undersider?

Jeg har en hjemmeside, som har fungeret som familiealbum siden 2007, da min fødstefødte kom til verden.

Siden blev desværre hacket fornyelig, heldigvis ikke for meget ravage, men der ligger rigtig rigtig mange timers arbejde bagved, så min frygt er nu at det kan ske igen, eller noget lign.

Derfor vil jeg høre, om det er muligt at gemme en hel hjemmeside, med undersider på en DVD eller lign`?

Siden er lavet på www.one.com
Avatar billede lclemens Nybegynder
21. august 2012 - 23:30 #1
Har du ikke ftp-adgang? Så logger du vel bare på der og henter det hele ned
Avatar billede jensenjs Juniormester
22. august 2012 - 08:09 #2
Som Iclemens skriver FTP
Din host understøtter ftp
http://www.one.com/da/ftp-php-mysql
http://www.one.com/da/support/faq/hvordan-logger-jeg-ind-med-ftp

Her er et link til FileZilla en gennemprøvet og stabil FTP klient
http://filezilla-project.org/download.php
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
22. august 2012 - 08:10 #3
Ja Backup er meget vigtig. hvor er du hostet? kan de ikke genskabe din side?

jeg kan tilbyde dig gratis hosting til din side på edb-hosting.dk som passer perfekt til dit behov. det er faktisk det vores gratis løsning er til og der får du ftp adgang så du kan hente dine filer ned og have en backup
Avatar billede sinemie Novice
16. september 2012 - 16:54 #4
Jeg tænkte mere på, at man kunne lægge den ned på en cd og så bruge den i offline tilstand!