Avatar billede Capperman Nybegynder
25. august 2012 - 20:37 Der er 3 kommentarer

Søger partner til projekt.

Mulig partner søges, gerne en som er bare lidt væk i elektronik,
Jeg er ved at få en aftale i hus med nogle firma som coolermaster med at teste deres nye varer og anmelde det derefter,

Så søger en som er frisk på at være med på det! en som også er lidt nørdet og går op i disse ting.

Vi skal ha bikset en side sammen, no money...
Jeg tigger ikke om free programming her, jeg tigger om at en makker vil være med i dette projekt ...

Det skulle være et meget seriøst projekt, dvs at vi får tingene sendt hjem til testning også skal vi derefter skrive en go' anmeldelse så vil vi få gode views hvis vi kan sige det sådan, da Coolermaster kommer til at dele alle vores anmeldelse på deres facebook page...

Så skriv hvis i er friske...

Også er der skaffet sponsorer som vil gi os domæne + webhotel :-)
Avatar billede poisen1087 Nybegynder
25. august 2012 - 21:19 #1
Det lyder meget spændende! - Jeg vil vil gerne være med til dette :)
Avatar billede Capperman Nybegynder
25. august 2012 - 21:41 #2
Lyder skønt.
Kan du adde mig over skype - Greencapper! :)
Avatar billede poisen1087 Nybegynder
25. august 2012 - 21:46 #3
Iorden!