Avatar billede LookingforIT Nybegynder
27. august 2012 - 10:53 Der er 4 kommentarer

NetBackup

Nogle der kender nogle der har solid erhvervs erfaring med NetBackup?
Avatar billede Larsernen Novice
29. august 2012 - 18:14 #1
Jeg ville ikke stole på NetBackup jeg har det fint med en extern harddisk eller dropbox (200 gb online plads over alt! enda på din smartphone) Som jeg har erfaring med da du skiver erhvervs erfaring
har jeg nogle forslag

Memopal
Et lille Online backup program du har i "Skyen" som automatisk betaler for den plads DU bruger Det vil sige:

1 gb = ca 2.5 kr om månden extra
10 gb ca 20 kr Extra
100 gb 180 kr¨
1000 gb 1950

Osv Du kan få Op til 500 tv plads
Avatar billede kaosdk Novice
10. september 2012 - 18:00 #2
Hejsa LookingforIT

Skal det være NetBackup hos ekstern udbyder? -  Alternativt kan du jo vælge at have en NAS stående på 2 lokationer som tager "Backup" imellem hinanden.
Avatar billede LookingforIT Nybegynder
11. september 2012 - 09:09 #3
Tak for jeres input. Men det drejer sig om en stillingsmulighed med netbackup i fokus.
Avatar billede kaosdk Novice
11. september 2012 - 12:24 #4
Hej LookingforIT

Selvfølgelig - Derfor du har placeret den under "Job/opgaver" - Det havde jeg simpelthen overset.

Held og lykke med jagten.