Avatar billede nixon Novice
28. august 2012 - 10:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

filerne er væk

Har fået en computer forbi, da den ikke kunne starte op "manglede bootmgr" .. Jeg troede så at jeg kunne redde den med en repair hvilket ikke var mulig da den ikke kunde finde noget på drevet ..

Jeg er nu kommet ind via USB til drevet .. der er mapper, men ingen filer, kan det være fordi jeg ikke er logget normalt ind at jeg ikke kan se filerne?

hvordan pokker får jeg adgang til filerne ..  Der var ingen password på når man startede win7 op "da den virkede"

På forhånd tak for hjælpen
28. august 2012 - 10:33 #1
... har du aktiveret visning af "Skjulte Mapper/Filer" ?
Avatar billede poko1 Ekspert
28. august 2012 - 10:41 #2
Hvis du får meldingen "manglede bootmgr" så er er det jo en mangel af filtabellen det kan normalt afhjælpes med en Microsoft7 installatinns DVD Hvorfra du laver en reparation.
eller hvis det ikke virker laver en ny installation og siger ja til at der opstår en mappe hvor der står Windows.old deri ligger så alle de filer du har gemt på C:drevet.
Avatar billede nixon Novice
28. august 2012 - 12:43 #3
Jeg har brugt "dir \a" for at se alt. Der kommer også en usynlig mappe frem, men jeg kan ikke se nogen filer..

Det har ikke været muligt med repair.. Og ham jeg forsøger at hjælpe har desværre ikke backup af filerne...
28. august 2012 - 12:50 #4
... Prøv lige med Windows Stifinder istedet for "dir /a "
Avatar billede nixon Novice
28. august 2012 - 15:17 #5
Windows stifinder fra en prompt? Hvordan får jeg den frem?
Avatar billede nixon Novice
28. august 2012 - 16:31 #6
Jeg har kun prompten fra dvd'en mår man prøver at reparere
28. august 2012 - 16:34 #7
Hmmm... Øhhh... Gentag lige hvordan du "ser" på de mapper/filer ?

ER PC'en startet op og så derfra ?
Eller har du HD'en som "slave" i et andet styresystem ?
Avatar billede nixon Novice
28. august 2012 - 18:46 #8
Jeg ser det fra en prompt, som man kan starte på installations DVDén Win7 under Reparation, en reparation den ikke kunne fortage ..

Hele DVDen er lagt over på en USBnøgle, da der ikke er DVDdrev i maskinene :(

Men er startet op gennem USBnøglen på maskinen der ikke fungere.
Avatar billede nixon Novice
01. oktober 2013 - 22:46 #9
Jeg lukker.

Det lykkes ikke, maskinen blev formateret.