Avatar billede ngr Praktikant
31. august 2012 - 22:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

GPS: Garmin: Kort over Bosnien-Herzegovina

Jeg sidder i Zagreb og forsøger at indkode en adresse i Bosnien-Herzegovina på min Nüvi 30, som jeg købte for et par uger siden i Flenborg.
Men bæstet vil ikke kendes ved byen!
Den vil godt kendes ved Bosnien-Herzegovina, men ikke lige denne by. Så har jeg downloadet garmin_nuvi_map_bosnia.exe, men når jeg klikker på den, kører cirkeldimsen et par sekunder, og så sker der ikke mere.
HJÆLP!
Avatar billede kurt54 Ekspert
01. september 2012 - 09:40 #1
Deres europa kort siger om dækning:

◦Bosnien-Hercegovina: Kun større veje
Avatar billede ngr Praktikant
01. september 2012 - 10:04 #2
OK. Hvor ser du det?
Men jeg forstår ikke, hvorfor den afviser Brčko, når jeg skriver det, når den faktisk har byen på kortet?
Avatar billede ngr Praktikant
01. september 2012 - 10:09 #3
Og nu ser jeg, at den heller ikke kender Sarajevo. Så burde de måske skrive, at den ikke dækker Bosnien-Herzegovina.
Avatar billede ngr Praktikant
16. september 2012 - 00:31 #4
x